dokumentų valdymo sistemos, kompiuteris, bendravimas
Darbas

Gera komunikacija darbe – kuras sėkmei

Komunikacija – tema, kuri labai greitai visiems pasidaro nuobodi. Na, kiek galima kalbėti apie tą patį – pozityvų atgalinį ryšį, savalaikius komentarus ir panašiai? Atrodo, kad viskas turi būti aišku kaip dieną. Deja, realybė kitokia. Ne viena įmonė skundžiasi tiesiog bloga atmosfera. Kaip tai iš tiesų pakeisti? Praversti gali ir dokumentų valdymo sistemos (vieną universaliausių siūlo „Sekasoft“), ir tiesiog pakeistas požiūris.

Kas darosi?

 

Žiaurus klausimas, bet visgi labai reikalingas. Jei norite pakeisti situaciją, pirmiausia ją turite gerai išmanyti. Kas iš tiesų yra blogai? Ar kad žmonės visai nebendrauja, ar kad bendrauja tik replikomis, ar „ne į temą“? Ar tolygiai bendrauja vadovai su pavaldiniais, ar jaučiasi baimė, nepagarba?

 

Gali būti, kad vietos komunikacijai tiesiog nėra. Jokios bendravimo programos, nepalankios sąlygos pačiame biure – priežasčių, kaip matome, visa galybė. Bet jau išsiaiškinus priežastis lengviau rasti ir sprendimus.

 

Pasirūpinkite geromis komunikavimo priemonėmis

 

Atrodys paprasta, elementaru, bet šiais laikais tikrai reikia derintis prie naujovių. Pavyzdžiui, puikios „Sekasoft“ siūlomos dokumentų valdymo sistemos. Jos ne tik padeda greičiau, efektyviau, našiau atlikti nuobodžiausius, bet būtinus darbus. Jos tiesiog suteikia galimybę tiesiogiai bendrauti su reikiamais žmonėmis – tiek dėl bendrų įmonės reikalų, tiek dėl konkrečios užduoties.

 

Mokykite žmones

 

Mokymasis, kaip visi puikiai žino, trunka visą gyvenimą. Tačiau įmonėse tai gana dažnai pamirštama. Paprastai sustojama ties darbui pačiais būtiniausiais įgūdžiais, o toliau – nė nosies neiškišama. Visgi mokytis naujų dalykų labai naudinga. Puikus pavyzdys – užsienio kalbos, kurių mokytis ir įdomu, ir naudinga.

 

Žinoma, galimi ir kiti variantai, tokie kaip šaudymas iš lanko, meditacija, arbatos ceremonijos, tiesiog ekskursijos. Svarbiausia tai daryti kartu, kad prisijungtų kuo daugiau žmonių. Patikėkite – kaipmat pamatysite, kaip mezgasi malonūs pokalbiai.

 

Priminkite apie komunikavimo svarbą

 

Komunikacijos skatinimas nėra kažkoks vienkartinis dalykas. Ir tai nesunku padaryti. „Sekasoft“ kuriamos dokumentų valdymo sistemos yra tiek praktiškos, universalios, kad padeda atlikti šią užduotį ypač paprastai. Galima, pavyzdžiui, rengti kassavaitines apklausas, diskusijas arba organizuoti reguliarų atgalinį ryšį. Nuolat žmonėms primindami apie tai, kaip tinkamai, konstruktyviai bendrauti ir skatindami tai daryti nuolat, tikrai pasieksite gerų rezultatų.

 

Net ir labai skirtingi žmonės gali susišnekėti. Tereikia bendros temos, o jų turime visi. Tad skirkite tam dėmesio ir burkite ne kažkokius šiaip darbuotojus, o tikrą komandą. Tinkamai ją motyvavę, nuversite kalnus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *