apie tą jau kedį

blogosfera yra labai jautrus tvarinys. visos didelės naujienos, turiu omeny, tokios nacionaliai-globalios, didžiuliu rezonansu persirita per visą mano prenumeruojamą srautą (kuris yra didžioji dalis mažosios mūsų blogosferos). kedis tą, kedis aną, pedofilai ten, pedofilai visur. nu tą aš suprantu - anų dafiga, tik jie slepiasi, nes vaiką ištvirkinti - tai tau ne mobilkę iš lopo nukirst ar piratinį filmą nusipirkt. sėsi, ir iškart gausi vietą prie parašos.

aš tik sunkiai suprantu tą šušurą “palaikykimekedįjistautosdidvyris”. feisbuke sukurtoje iniciatyvoje papostintas avataras su trispalve ir kedžio nuotrauka, ir užrašu “MANO TEISINGUMAS”. chebra, gi ne akmens amžiuj gyvenam. jei kiekvienas taip savo “teisingumą” darysim, tai bus visiškai ne pankrokas. man atėmė teises - einu nušausiu mentą. man kaimyno šuo prišiko į batus - einu nušausiu kaimyną. iš kitos pusės, nors esu per jaunas, kad suprasčiau ką jaučia tvirkinamų vaikų tėvai, esu beveik tikras, kad lietuviška “teisingumo” sistema nepasitikėčiau.

aš ne apie tai. baikite jį garbinti. pagalvokite, kokį pavyzdį šis herojizavimas gali parodyti mūsų, sakykime, jaunajai kartai. feisbukas surinkęs jau apie 1k gerbėjų (ten dauguma, aišku, spaudžia ‘accept’ viskam, ką siūlo jų ‘draugai’), žiniasklaida mirgėte mirga vienas kitam prieštaraujančiais pranešimais, telikas apsiputodamas daro tą patį, radijas klykia… o aš, pavyzdžiui, sėdžiu ir nesuprantu - kokio velnio?

jau beveik numanau - ateis komentatorių manęs protinti: “kai turėsi vaikų, suprasi”. betgi kad šioje situacijoje vaikai yra pamiršti. visi kalba tik apie kedį - koks jis kietas, nes PASTATĖ TEISINGUMĄ Į VIETĄ. šūdai ir myžalai (skaityk: anarchija ir chaosas), o ne pastatymas į vietą, jei jau nuoširdžiai.

7 Responses to “apie tą jau kedį”

  1. October 8th, 2009 | 08:49
  2. October 8th, 2009 | 11:57

    ha, aš dabar išvis esu tundra: laikraščių/delfių neskaitau, TV ir taip per daug niekad nežiūrėdavau, o dabar ir neturiu, radijo neklausau. Visai neraukiu, kas Lietuvėlėj ir pasauly dedas, ir būtent blogosfera yra šioks toks mano apšvietėjas, tai turėčiau pasakyt, šitą unikalų blogosferos subruzdėjimo reiškinį dar įdomiau stebėt, kai nežinai, apie ką ten visgi ta kalba eina. :D Vat skaitau skaitau ir tiek visokių versijų, interpretacijų, atpasakojimų apie tą Kedį.. :) Tiek emocijų ir įsitikinimų… labai įdomu visgi tiesiog stebėti žmonių reakcijas :)

  3. atqweadwgfdw
    October 8th, 2009 | 20:32

    durnius esi.

  4. October 8th, 2009 | 23:18

    Andriau, ta tema taipogi susijusi su šia, tačiau tikiuosi, niekada nereikės apie tai rašyti kaip apie šį.
    Panele Nežinia, galima svarų sociologinį tyrimą padaryti, dėst. Simoniukštytei labai patiktų :)
    kas tu ten toks, pagrįsk savo nuomonę.

  5. October 9th, 2009 | 12:34

    geras pastebėjimas dėl jaunosios kartos..todėl tiek žiniasklaida, tiek ir visa visuomenė atsargesnė turėtų būti.. bet jiem dzin berods.

  6. os
    October 11th, 2009 | 12:23

    oi, o aš maniau tu anarchistas? ;)
    -
    jo, čia dedasi tikra tragedija - ar Kedys ar Ūsas, vaikas yra traumuotas negrįžtamai, sugriauti šeimų gyvenimai, žuvę ar dar žūsiantys žmonės…
    ir daug ko buvo galima išvengti deramai ištiriant ir imantis prevencijos (kad ir ginklo atėmimo).
    šiaip manau, kad aiškintis teisybę ir teisti turi atitinkamos instancijos, ne aš ir ne feisbuko iniciatyvos…
    aš vis dar laukiu įrodymų, tokia migla man čia…taigi laukiam…

  7. October 11th, 2009 | 17:06

    os, aš ir esu. savotiškai. anarchiaj - mat pariadka.
    -
    šis atvejis, esu tikras, ateities istorijos vadovėliuose bus vadinamas Drąsiaus fenomenu. vienoj žmogžudysčių istorijoj paklibinta tiek visuomenei skaudžių temų (ginklų įstatymas, teisėjų neliečiamumas, pedofilija, grasinimai ir kaip su jais reikia skaitytis, etc etc) dar nebuvo. arba gal ir buvo, tačiau jos taip neišgarsėjo.
    kas yra visgi blogiausia, kad visuomenė ir “feisbuko iniciatyvos” lėmė labai daug šioje byloje, nes po feisbuko įsiviešpatavimo lietuvoje tai labiausiai nuskambėjęs tiek virtualioj, tiek mažiau virtualioj erdvėj.

Leave a reply