Apie Ryanair, storus žmones ir skrydžius

April 25th, 2009


via Ibiza blog

Kažkurią dieną rašiau apie airBaltic‘o nedidukę viešųjų ryšių kampaniją. Aviakompanija grąžina pinigus tiems bilietus nusipirkusiems keleiviams, kurie netenka darbo (už panaudotą bilietą, be abejo, pinigų negrąžina). Iš tos pačios serijos - turbūt daug kas pamena Ryanair pokštą, kad atseit bus imamas mokestis už naudojimąsi lėktuvo tualetu. Atitinkamos kompanijos statusas leidžia jai daryti tokius pareiškimus, juk ne tik, kad visi tuo patikėjome, bet jie surado drąsos pareikšti, kad visa tai buvo pokštas. Na, kai esi „pigių skrydžių“ bendrovė, gali daryti daugmaž viską. Skrisdami tokiomis linijomis keleiviai nesidairo į aptarnavimą - jiems reikia pigiai nuskristi į vietą.

O štai prieš kelias dienas, remdamiesi savo internetiniame puslapyje patalpintos apklausos duomenimis, Ryanair pareiškė, kad nutukusiems keleiviams gali tekti brangiau mokėti už bilietą. Iš maždaug 100 tūkstančių balsavusių apie trečdalis pasisakė pritariantys šitokių mokesčių įvedimui. Ryanair, beje, šiame reikale  - ne pionieriai. Jau praėjusią savaitę United Airlines pareiškė, kad jei keleivis netelpa į savo vietą lėktuve (turima omenyje: negali prisisegti net prailginto saugos diržo ir/ar negali sėdėti nuleistais ranktūriais), jis turi mokėti už papildomą vietą. Tai yra, lyg skristų dviese. Arba vienas žmogus du kartus.

Viename iš nurodytų šaltinių radau tikrai gerą mintį - advokatai krykštauja iš laimės, nes žymiai padaugės teisinių ieškinių, nukreiptų prieš aviakompanijas. Tačiau gerai sako liaudies patarlė: „bijai vilko - neik į mišką“. Atrodytų, šiuo metu visi vežėjai turėtų dantimis ir nagais kabintis į kiekvieną keleivį, tačiau daro atvirkščiai, bando juos atbaidyti. Įdomi situacija, esu tikras, kad greitai sulauksime pirmųjų šio medžio vaisių.

Dalintis su kitais:

Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply

Name (required)

Email (required)

Puslapis

Speak your mind